دانلود حل مشکل فلش و رام فارسی گوشی ها

عرضه کننده ی بهترین فایل های تمامی گوشی ها سامسونگ ،هواوی، لنوو، تبلت چینی، گوشی چینی

دانلود حل مشکل فلش و رام فارسی گوشی ها

عرضه کننده ی بهترین فایل های تمامی گوشی ها سامسونگ ،هواوی، لنوو، تبلت چینی، گوشی چینی

فایل فلش گوشی های سامسونگ ،هواوی ، آلکاتل ، لنوو، تبلت چینی ،ایسر، اسمارت ، گوشی چینی،پرستیژیو انلود فایل حل مشکل خاموش شدن گوشی y520-u22

دانلود فایل فلش y520-u22بعد فلش خاموشی

دانلود فلش 4.4.2 me 721

دانلود مستقیم رام هواوی gr3

رام رسمى SM-A5100

رم فارسی j500f/ds

فایل frp lock j700f

مشخصات موبایل alps.jb3.mp.v 1 مدل v3

مشکلات j320_f


j510h/ds frp lock


qbex s7916g firmware

شبکه

eshagh | جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۶ ب.ظ

شبکه

Administratar شبکه
دسته: شبکه های کامپیوتری

فرمت فایل: doc
حجم فایل: 127 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 59

راه‌اندازی، کنترل و نگهداری شبکه شاید یکی از مشکل‌ترین و دشوارترین بخشهای کاری یک Administrator یا مسئول سایت باشد چون مشکلات و عیوب ناشی از سخت افزارهای یک شبکه، با مشکلات وعیوب‌ ناشی از برنامه‌های نرم افزاری شبکه ادغام شده و اگر به فرض در هنگام تنظیم شبکه مشکلی به وجود آید، وقت زیادی تلف خواهد گردید تا بفهمیم مشکل از ناحیه سخت افزاری است یا نرم

Adapters.

 adapters ، یک وسیله سخت افزاری است که از نظر فیزیکی مشخص می‌کند کامپیوتر شما به شبکه متصل است.

Protocol :

نشانگر یک زبان مشترک است که کامپیوترها جهت ارتباط با یکدیگر از شبکه نیاز دارند. (کامپیوترها باید از یک زبان مشترکTcp/Ip  جهت ارتباط با یکدیگر استفاده نمایند.)

Services:

بعضی از سرویسهای شما را قادر می‌سازند که شما بتوانید فایلهای و پرینترهای خود را با دیگران در شبکه مشترک (Share)  نمایید و سرویسهای دیگری جهت گرفتن پشتیبان اتوماتیک از سیستم (Automatic system bacukp) تنظیمات و ثبت از راه دور (Remote Registory) و عامل کنترل و مشاهده شبکه(Network Monitor Agent)  وجود دارند.

در زیر این گزینه‌ها سه دکمه Remove,  AddوProperties  وجود دارد که با کلیک روی دکمه Add پنجره‌ای باز می‌شود که شما می‌توانید در صورت نیاز از آن protocol) , services,clint , (adapter  مورد نیاز خود را اضافه نمایید.

و درصورتی که بخواهید گزینه‌ای را حذف نمایید آن را انتخاب نموده و روی دکمه Remove  کلیک نمایید. برنامه حذف خواهد گردید.

با انتخاب گرینه‌ای و کلیک روی دکمه properties  شما مشخصات و تنظیمات جزئی و بیشتری را در پنجره باز شده مشاهده خواهید نمود.

در بخش Primary Network Logon ، شما می‌توانید با کلیک در مثلث پایین رو، نوع اتصال به شبکه را انتخاب نمایید. این بخش نشان می‌دهد که کدام شبکه اتصال شما را پشتیبانی خواهد نمود. بنابراین شما از آن شبکه استفاده نمایید. مثلاً اگر شما windows Logon را انتخاب نمایید شما به ویندوز 98   متصل بوده و در صورتی که شبکه شما قطع باشد شما هیچ پیامی بر این مبنی نخواهید داشت. ولی اگر گزینه Client for Microsoft network  را انتخاب نموده باشید، هنگام ورود به ویندوز پنجره‌ای از شما نام کاربرد (User Name)  و رمز ورود (password)  و احتمالاً Domain  یا نام شبکه را از شما خواهد خواست و در صورتیکه شبکه شما دچار مشکل باشد، پیامهای هشدار دهنده رد این بخش مشاهده خواهید نمود.

در قسمت انتهایی این پنجره یک دکمه فشاری به نام File and printers Sharing  وجود دارد که با کلیک روی آن پنجره دیگری باز می‌شود که شما می‌توانید با کلیک درون جعبه‌های دو گزینه موجود اجازه دهید دیگران از فایلها و پرینترهای Share  شده و مشترک شما استفاده نمایند.

در قسمت Tab (Identification)  یا مشخصات کامپیوتر شما سه کادر وجود دارد که عبارتند از:

Computer Name :

در جلو این کادر شما می‌توانید نام کامپیوتر خود را برای شناخته شدن در شبکه برای دیگران درج نمایید. (حداکثر 15 حرف و بدون فاصله باشد.)

Workgroup :

نام گروه کامپیوتری است که در ارتباط می‌باشند و کامپیوترها باید هم جهت مشاهده و هم قرار گرفتن در یک گروه حتماً دارای یک Workgroup  مشترک باشند. (حتماً رعایت حروف بزرگ و کوچک در این قسمت دقت شود و در اینجا هم بیش از 15 حرف و فاصله ممنوع است. بهتر است جهت راحتی کار اسمی مشخص و کوچک و با حروف بزرک نوشته شود. مثلاً SAF )

Computer Descrption:

در این بخش شما میتوانید جهت مشخص شدن دقیق هر کامپیوتر توضیحات خاصی را درج نمایید که اختیاری است و دیگران را قادر می‌سازد اطلاعات بیشتری را در رابطه با آن کامپیوتر در صورت لزوم مشاهده نمایند.

برچسب ها : Administratar شبکه , مقالاتی در مورد Administratar شبکه , مطالبی در مورد Administratar شبکه , شبکه

  • eshagh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی