دانلود حل مشکل فلش و رام فارسی گوشی ها

عرضه کننده ی بهترین فایل های تمامی گوشی ها سامسونگ ،هواوی، لنوو، تبلت چینی، گوشی چینی

دانلود حل مشکل فلش و رام فارسی گوشی ها

عرضه کننده ی بهترین فایل های تمامی گوشی ها سامسونگ ،هواوی، لنوو، تبلت چینی، گوشی چینی

فایل فلش گوشی های سامسونگ ،هواوی ، آلکاتل ، لنوو، تبلت چینی ،ایسر، اسمارت ، گوشی چینی،پرستیژیو انلود فایل حل مشکل خاموش شدن گوشی y520-u22

دانلود فایل فلش y520-u22بعد فلش خاموشی

دانلود فلش 4.4.2 me 721

دانلود مستقیم رام هواوی gr3

رام رسمى SM-A5100

رم فارسی j500f/ds

فایل frp lock j700f

مشخصات موبایل alps.jb3.mp.v 1 مدل v3

مشکلات j320_f


j510h/ds frp lock


qbex s7916g firmware

عایقهای الکتریکی

eshagh | پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۴۸ ب.ظ

عایقهای الکتریکی

اصولاً قسمتهای عایق ماشینهای الکتریکی ، ترانسفورماتور ها ،خطوط هوایی و غیره به صورتی طراحی می شود که بتوانند به طور مداوم تحت ولتاژ معینی کارکرده و ضمناً قدرت تحمل ضربه های ولتاژ را در لحظات کوتاه داشته باشند هر نوع تغییرات ناگهانی و شدید در شرایط کاری شبکه، موجب ظهور جهشها یا پالسهای ولتاژ می شود برای مثالمی توان اضافه ولتاژ های ناشی از قطع و

دانلود عایقهای الکتریکی

مقالاتی در مورد عایقهای الکتریکی 
مطالبی در مورد عایقهای الکتریکی 
پروژه هایی در مورد عایقهای الکتریکی
دسته بندی برق
فرمت فایل doc
حجم فایل 19 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34

در مهندسی برق سطوح مختلفی از مقاومت عایقی تعریف شده است که هر کدام بایستی در مقابل ولتاژ معینی استقامت نمایند . (ولتاژ دائمی و ولتاژ لحظه ای هر کدام به طور جداگانه مشخص می شوند )و البته طبیعی است که ازدیاد ولتاژ بیشتر از حد مجاز روی عایق باعث شکست آن می شود . در عمل دو نوع شکست برای عایق ها می توان باز شناخت ،حرارتی و الکتریکی .

زمانی که عایق تحت ولتاژ قرار دارد ، حرارت ناشی از تلفات دی الکتریکی می توان باعث شکست حرارتی شود . باید توجه نمود که افزایش درجه حرارت باعث کاهش مقاومت اهمی عایق و نتیجتاً افزایش تصاعدی درجه حرارت آن خواهد شد .

خلاصه اینکه عدم توازن بین حرارت ایجاد شده در عایق با انچه که به محیط اطراف دفع می نماید ، موجب افزایش درجه حرارت آن شده و این پروسه تا زمانیکه عایق کاملاً شکسته شده و به یک هادی الکتریسته در آید ، ادامه می باید .

شکست الکتریکی در عایق ها به دلیل تجزیه ذرات ان در اثر اعمال میدان الکتریکی نیز صورت می گیرد .

با توجه به آنچه گذشت ، عایقهای الکتریکی عموماً در معرض عواملی قرار دارند که باعث می شود در ولتاژ نامی نیز حالت نرمال خود را از دست بدهند . لذا در انتخاب عایقها ، عایق با کلاس بالاتر انتخاب می شود . اندازه گیریهای مختلفی که جهت شناسایی نواقص موجود در عایق ها انجام می گیرند عبارتند از :

اندازه گیری مقاومت D.C عایق یا جریان نشتی ان ، تلفات دی الکتریک ، ظرفیت خازنی عایق ، توزیع ولتاژ در عایق ، دشارژهای جزئی در عایق و میزان پارازیتهای حاصل از آن و تست استقامت الکتریکی عایق .

تعیین میزان و تلفات یک عایق ومقایسه آن با مقادیر اولیه ، معیار خوبی برای ارزیابی وضعیت آن می باشد . اصولاً افزایش تلفات در عایق های جامد ناشی از جذب رطوبت و در روغن ها به دلیل افزایش در صد آب یا آلودگیهای دیگر درآن می باشد .

باید دانست که مقدار تلفاتی که در مورد یک ترانس اندازه گیری می شود ، جمع تلفات روغن و ایزولاسیونجامد سیم پیچ بوده و هرگاه تلفات عایق یک ترانس از مقدار مجاز تجاوز نماید ، ابتدا باید روغن را به طور جداگانه مورد آزمایش قرار داد تا بتوان وضعیت ایزولاسیون سیم پیچی را ارزیابی نمود .

دانلود عایقهای الکتریکی

  • eshagh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی