دانلود حل مشکل فلش و رام فارسی گوشی ها

عرضه کننده ی بهترین فایل های تمامی گوشی ها سامسونگ ،هواوی، لنوو، تبلت چینی، گوشی چینی

دانلود حل مشکل فلش و رام فارسی گوشی ها

عرضه کننده ی بهترین فایل های تمامی گوشی ها سامسونگ ،هواوی، لنوو، تبلت چینی، گوشی چینی

فایل فلش گوشی های سامسونگ ،هواوی ، آلکاتل ، لنوو، تبلت چینی ،ایسر، اسمارت ، گوشی چینی،پرستیژیو انلود فایل حل مشکل خاموش شدن گوشی y520-u22

دانلود فایل فلش y520-u22بعد فلش خاموشی

دانلود فلش 4.4.2 me 721

دانلود مستقیم رام هواوی gr3

رام رسمى SM-A5100

رم فارسی j500f/ds

فایل frp lock j700f

مشخصات موبایل alps.jb3.mp.v 1 مدل v3

مشکلات j320_f


j510h/ds frp lock


qbex s7916g firmware

استانداردهای ISO (مربوط به درس کنترل کیفیت آماری)

eshagh | چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۶ ب.ظ

استانداردهای ISO (مربوط به درس کنترل کیفیت آماری)

استانداردهای ISO (مربوط به درس کنترل کیفیت آماری)
دسته: حسابداری

فرمت فایل: doc
حجم فایل: 841 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 90

در جهان امروز هر لحظه با تحولات و تغییرات شگرف و برق آسایی مواجهیم حرکت کیفیت گرایی در جهان تجارت، حرکتی تکاملی، مثبت و در عین حال توفنده و پر تلاش است که در دهه اخیر آغاز شده و به سرعت سراسر گیتی را فرا گرفته است استانداردهای ایزو 9000 در حقیقت یک الگوی عملی و موفق برای پاسخگویی به این حرکت توفنده است الگویی که عنوان زیان مشترک جهانی را به خود



خرید


فهرست مطالب

عنوان                                    صفحه

مقدمه ...............................

1- اطلاعاتی درباره سازمان بین‌المللی استاندارد (ISO)

1-1- فراتر از ISO 9000 و ISO 14000 .......

1-2- نام ISO ........................

1-3- غیر دولتی ......................

1-4- اختیاری ........................

1-5- اتفاق نظر ......................

1-6- وظیفه ISO ......................

1-7- رعایت استانداردها ..............

1-8- گواهینامه ISO 9000 و ISO 14000 ......

1-9- برچسب محصول نیست................

1-10- علامت ISO ......................

2- سازمان ISO و استانداردهای مدیریت کیفیت   

2-1- تاریخچه استانداردهای مدیریت کیفیت  

2-2- ISO 9000 – 1994......................

2-3- ISO 9000 – 2000 .....................

2-4- ISO 14000..........................

2-5- QS 9000/ISO TS 16949 .................

3- مبانی مدیریت کیفیت................

3-1- تغییر در مفهوم کیفیت ...........

3-2- مفهوم کیفیت.....................

3-3- کیفیت از دیدگاه ISO 9000..........

3-4- واژه‌های عمومی...................

3-5- مفاهیم مربوط به کیفیت ..........

3-6- اصطلاحات مربوط به ابزارها و فنون....

4- نیازمندی‌های نظام مدیریت کیفیت.....

4-1- نیازمندی‌های 1994 ISO 9000 ........

4-2- نیازمندی‌های ISO 9000 – 2000..........

4-3- نیازمندی های QS 9000/ISO TS TS 16949 ..

5- اجرای استانداردهای مدیریت کیفیت در سازمان   

5-1- تصمیم و مأموریت ................

5-2- خط مشی کیفیت....................

5-3- انتخاب محدوده...................

5-4- طرح‌ریزی پروژه...................

5-5- تجزیه و تحلیل شرکت و فرایندهای آن  

5-6- ارزیابی مقدماتی ................

5-7- طراحی نظام مدیریت کیفیت و ساختار مستندات  

5-8- انتخاب و‌ آموزش ممیزین داخلی ....

5-9- مستندسازی نظام مدیریت کیفیت ....

5-10- ایجاد ارتباط و انتخاب ممیز.....

5-11- استقرار نظام مدیریت کیفیت......

5-12- ممیزی خارجی (ممیزی گواهینامه) .

5-13- بازاریابی .....................

فهرست منابع و مآخذ......................


 

آخرین اطلاعات غیر رسمی از مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، به عنوان نهاد ملی و مسئول و پشتیبان اجرای سیاستهای ارتقاء کیفیت کشور حاکی است که تاکنون بیش از 400 واحد تولیدی در کشور ما موفق به اخذ گواهینامه ایزو 9000 شده‌اند. امروزه دیگر کمتر مدیر یا کارشناسی را می‌توان یافت که به نقش و اهمیت کیفیت به عنوان مهمترین عامل توفیق در بازار رقابت و استانداردهای ایزو 9000 به عنوان مؤثرترین و موفقترین سازو کار دست یابی به کیفیت، اعتقاد وا اذعان نداشته باشد: مدلی که تاکنون بیش از 150 کشور جهان از جمله کشور عزیز ما آن را به صورت کامل پذیرفته اند. بدین لحاظ امید و انتظار می رود این روند در سال های آینده نیز رشد شتابنده‌ای داشته  باشد. (کاوش، 1380، الف) شاید در حال حاضر ضرورت داشته باشد (مشابه برخی از کشورهای در حال توسعه) تا در جهت شتاب بخشیدن به فعالیت‌های مؤثر، جلوگیری از دوباره کاری‌ها و یا اشتباهات و بالاخره به ثمر رسیدن سریع‌تر فعالیت ‌های آغاز شده، یک یا چند سازمان دولتی مرتبط با صنایع، پیشقدم گردیده و با همکاری متخصصان، مشاوران و بخصوص مدیران و کارشناسان صنایع دارای گواهینامه، انجمن یا جامعه‌ای را به وجود آورند تا در آن، همگی اعضاء صادقانه و مسئولانه و بر طبق یک برنامه زمانی منظم، آموخته‌ها و تجارت خود را در اختیار یکدیگر و سایر مدیران و کارشناسان مشتاق صنایع و بخصوص صنایعی که می‌خواهند با اتکاء بر نیرو و دانش کارکنان خود و به صورت مستقل فعالیت نمایند، قرار دهند. حفظ و محرمانه تلقی کردن تمامی اطلاعات، آموخته‌ها و تجارب فقط و فقط برای خود، نوعی خودخواهی و بی مسئولیتی است. اگر میهن خود را خانه اصلی خود بدانیم و در برابر آن مسئول باشیم، اگر موفقیت خود را وابسته به امید، نشاط، رضایت و موفقیت هم میهنان خود بدانیم، آن وقت است که ضرورت مسئولیت پذیر بودن برای انتقال اطلاعات، آموخته‌ها و تجارب به مشتاقان تلاشگر و صادق که همواره نیز حق‌شناس باقی خواهند ماند، بیشتر مشخص می‌گردد. دین مبین اسلام با زیبایی تمام، زکوه علم را در نشر علم می‌داند. (پورشمس، 1382 ، ص1)

مروری اجمالی بر مراحل اصلی توسعه مفاهیم کیفیت

3- مدیریت کیفیت جامع

- مشتری مداری

- کلیه محصولات و فرآیندها باید با توجه به نیاز و خواست مشتریان داخلی و خارجی تولید گردد.

- مسئولیت کیفیت به عهده همه است.

- توسعه مستمر سازمان و خود کنترلی در نظام کیفیت

 

2- مدیریت نظام کیفیت

- محصول و فرآیند گرایی

- ترویج اصل رعایت کیفیت

- سازماندهی نظام‌مند و مستند نظام کیفیت

 

 

1- کنترل کیفیت

- فقط محصول گرا

- وجود حالتی شدیداً تخصصی در موضوع کیفیت

 

1- اطلاعاتی درباره سازمان بین‌المللی استاندارد (ISO)

ISO حروف اختصاری سازمان پشت صحنه استانداردهای بین‌المللی سری ISO 9000 برای مدیریت و تضمین کیفیت است که در بیش از 150 کشور مورد قبول قرار گرفته و در هزاران سازمان تولیدی و خدماتی در بخش‌های دولتی و خصوصی در حال بهره‌برداری است.

ISO 9000 یکی از موفقترین سری‌های استاندارد در تاریخ ISO (سازمان بین‌المللی استاندارد سازی)، است که در سطح جهان بازتاب گسترده‌ای داشته و نام ISO را در جامعه کاری در سطحی فراتر از متخصصینی که مستقیماً با استانداردهای فنی در تماسند، مطرح کرده است.

انتشار اولین استانداردهای سری ISO 14000 در سپتامبر 1996 برای مدیریت محیط زیستی و روند سریع پذیرش این استانداردها در جامعه کاری، نوید دهنده معروفیت بیشتری برای نام ISO می باشد. با این حال بسیاری از اعضاء جامعه کاری ممکن است آشنایی کمتری با سازمانی که پشت صحنه ISO 14000 , ISO 9000 قرار گرفته است، داشته باشند.



خرید


برچسب ها : استانداردهای ISO (مربوط به درس کنترل کیفیت آماری) , استانداردها , ISO , کنترل کیفیت آماری , استانداردهای ISO , کیفیت آماری , آماری

  • eshagh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی