پایان نامه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی
eshagh | شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۳ ب.ظ
پایان نامه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی
دسته: کامپیوتر
بازدید: 17 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 9948 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 81
پایان نامه کارشناسی کامپیوتر گرایش نرم افزار، مقدمه بازی سازی به معنای ساختن بازیهای رایانهای است که ساخت بازیهای رایانهای با نرمافزارهایی انجام میشود که به این نوع از نرمافزارها انجین میگویند انجین چیست؟ انجینها نرمافزارهای ساخت بازی هستند نرمافزارهای ساخت بازی جزو پیچیده ترین
پایان نامه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی
%100 قابل ویرایش و اماده براس استفاده
مقدمه:
بازی سازی به معنای ساختن بازیهای رایانهای است که ساخت بازیهای رایانهای
با نرمافزارهایی انجام میشود که به این نوع از نرمافزارها انجین
میگویند. انجین چیست؟ انجینها نرمافزارهای ساخت بازی هستند. نرمافزارهای ساخت بازی جزو پیچیده ترین نرمافزارها بعد از سیستم عاملها
هستند، زیرا نرمافزارهای ساخت بازی از اجرای زیادی تشکیل شدهاند، از
قسمتهای مختلف میتوان به ادیتور، کامپایلر و امکانات جانبی مانند پارتیکل
نام برد.
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول
1-1 ) مقدمه
1-2 ) وضعیت ایران در صنعت ساخت بازی
1-3 ) انجین یونیتی
1-3-1 ) ویرایشگر اسکریپت
1-3-2 ) زبان برنامهنویسی
1-3-3 ) آبجکتها و مدلها
1-3-4 ) شیدر
1-3-5 ) عوارض زمین
1-3-6 ) فیزیک
(RIGIDBODIES) 1-3-6 ) اجسام سخت
1-3-7 ) شبیه ساز اتومبیل
1-3-8 ) نور پردازی و سایه
1-3-9 ) رندرینگ و افکتهای تصویر
1-3-10 ) صدا در یونیتی
1-3-11 ) سیستم ذرات
1-3-12 ) پلتفرمهای خروجی
1-3-13 ) منابع آموزشی
1-3-14 ) قیمت
فصل دوم
2)- معرفی نرم افزارها
3D MAX(2-1
ZBRUSH (2-2
MAYA (2-6
ADOBE AFTEREFFECTS (2-7
MAGIX MUSICMAKER (2-8
فصل سوم
3)- آموزش
3-1 )- بازی در نمای کلی
(STORY) 2) داستان - 3
(CHARACTER_2D DESIGN) 3-3 )- طراحی دوبعدی کاراکتر
(CHARACTER_3D MODEL) 3-4 )- مدل سازی سه بعدی کاراکتر
(CHARACTER_RIGGING) 3-5 )- ریگینگ کاراکتر
(CHARACTER_ANIMATION) 3-6 )- انیمیشن کاراکتر
(CHARACTER_BEHAVIOURSCRIPT) 3-7 )- اسکریپت های رفتاری
(CHARACTER_EFFECT) 3-8 )- افکت کاراکتر
(CHARACTER_AUDIO,MUSIC) 3-9 )- ساخت آهنگ و صدای کاراکتر
(PREPARING CHARACTER) 3-10 )- آماده سازی کاراکتر
(LOCATION) 3-11 )- صحنه
(LOCATION_2D DESIGN) 3-12 )- طرحی دو بعدی صحنه
(LOCATION_3D MODEL) 3-13 )- مدل سه بعدی صحنه
(LOCATION_TEXTURE) 3-14 )- بافت صحنه
(LOCATION_SOUND) 3-15 )- ساخت صدای صحنه
(PREPARING_LOCATION) 3-16 )- آماده سازی صحنه
(GAMEENGINE_BUILD THE GAME) 3-17 )- خروجی بازی با گیم انجین
فصل چهارم
4)- نتیجه گیری
فهرست شکلها
برچسب ها : پایان نامه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی , بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی , پایان نامه بازی سازی , پایان نامه بازی سازی با یونیتی , پایان نامه unity , پایان نامه ساخت بازی unity , مقاله unity , پایان نامه ساخت بازی با unity , مقاله بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی , پایان نامه بازی سازی , مقاله بازی سازی , مقاله یونیتی
- ۹۵/۰۵/۱۶